Sziasztok! Ahogy az bizonyára mindenkinek feltűnt, eltűntem egy kis időre. Ennek meglehetősen komoly oka van, ugyanis egy elég durva betegséggel nézek farkasszemet, ami erősen rányomja a bélyegét a mindennapjaimra. Az elmúlt időszakban megszámolni se tudom, hány kivizsgáláson estem át, hányszor jártam meg az orvost, stb... Nem untatlak titeket a részletekkel, a lényeg az, hogy elméletben gyógyulok, ami annyit jelent, hogy folytatom a fordítást. Mindenkit szeretnék megnyugtatni, hogy eszem ágában sincs félbehagyni. Lehet, hogy lassabban haladok majd, mint eddig, de mindenképp be fogom fejezni a kötetet. Ezzel kapcsolatban szeretnék kérdezni tőletek valamit.

Hogy legyenek a frissítések? Amint elkészültem egy fejezettel, rakjam ki egyből vagy, ha elkészült két-három egyszerre posztoljam őket? Bizonytalan vagyok a frissítéseket illetően, és szeretnék hozzátok alkalmazkodni. Tudom, hogy a hiátussal sok olvasót veszítek, de szeretnélek titeket megkérni arra, hogy legyetek türelmesek. Nem tudjuk pontosan, mennyi időt vesz igénybe a teljes gyógyulás, de bízom a legjobbakban. 

Ezúton is szeretném megköszönni azoknak, akik érdeklődtek a fordítás felől, és hihetetlenül kedves szavakat intéztek hozzám. Nagyon jólesik a támogatásotok. Én már semmit se merek ígérni, mert sose úgy jönnek össze a dolgok, ahogy én azt szépen elterveztem, de reményeim szerint a héten visszatérnek a fiúk is. :)

U.i.: ne felejtsetek el véleményt nyilvánítani a frissítéseket illetően! Tényleg hozzátok szeretnék alkalmazkodni. :)

Ashley

15 megjegyzés

Sziasztok. Én rád bíznám a döntést. Tulajdonképpen élvezetesebb lenne úgy olvasni, hogy több fejezet van egyszerre kitéve, viszont be vallom őszintén, hogy szinte reszketek a friss fejezetekért. :) Vagyis minden bizonnyal elvonási tüneteket produkálnék, ha nem kapnék rendszeresen "darabkákat" a fiúkból. A jelen helyzetben is, már tűkön ülök, de mivel tudom, hogy a betegséged hátráltat így gondoltam nem teszek rá egy lapáttal, hogy érdeklődök a friss iránt.
Szóval én rád és a többségre bíznám a döntést. Igazodom bárhogy is legyen a végén. :)

Válasz

Jobbulást!

Szerintem amint kész rakd fel. Aki meg többet szeretne egyszerre elolvasni, az meg vár amíg összegyűlik.

Válasz

Szia! Továbbra is jobbulást kívánok az az első,mi várunk ameddig kell.Én jobban örülnék,ha olvashatnám rögtön a kész fejiket,mert szörnyen kiváncsi vagyok :)

Válasz

Szia! Köszönöm szépen az eddigi részeket! Imádom a forditásaid! Jobbulást kívánok!

Válasz

Szia, remélem már meggyógyultál! :-)
Lesz majd folytatása a történetnek? Nagyon tetszett, szívesen olvasnám még.
Köszönöm szépen!

Válasz

Szia! Köszönöm szépen én is az eddigi munkád és fordítást!!
Remélem jobban vagy már :)

Válasz

Szia! Remélem jobban vagy, és legyőzted a kórt...
Bár, lassan egy éve, hogy bejegyzést tettél ide.
:( =(:"(
Elég sokan várunk vissza :)
Köszönöm, hogy idáig is olvashattam.

Válasz

Remélem, hogy jobban vagy
Várom a folytatást mindegy mennyi idő még most a legfontosabb, hogy jobban legyél

Válasz

Szia. Nemrég találtam ide, iszonyú jó, remélem folytatod!

Válasz
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

Szia! Én még mindig remélem, egyszer folytatni fogod...
Most sajnálom igazán, hogy nem tudok angolul ilyen szinten... bár motiváció

Válasz

The lucky club lucky club lucky club lucky club lucky club lucky
Join our magical club LuckyClub Club lucky club lucky club lucky club lucky club lucky club lucky club lucky club lucky club lucky luckyclub club lucky club lucky club lucky club lucky

Válasz

Szia. Nemrég találtam ide, iszonyú jó, remélem folytatod!

Válasz

Halihó! Ez a könyv fantasztikus! Szeretném elolvasni a teljes művet. Van rá lehetőség?

Válasz

Ashley Luke; Lost in Love magyarul projekt, 2019. Üzemeltető: Blogger.